Organizacja wesela przy pomocy konsultanta ślubnego, czyli kogo?

Organizacja wesela przy pomocy konsultanta ślubnego, czyli kogo?

Organizacja wesela nie jednej Parze Młodej spędzała sen z powiek. Trudno bowiem, szczególnie w krótkim czasie, dograć wszystkie poszczególne elementy ślubu. Przecież oprócz organizacji wesela trzeba normalnie funkcjonować, chodzić do pracy, zajmować się domem i żyć jak na co dzień. Doba niestety ma jedynie 24 godziny, a wielu Parom na pewno jej wydłużenie zdecydowanie pomogłoby przy planowaniu ślubu. 

Jest jednak jedno rozwiązanie, które może okazać się zbawiennie i sprawić, że organizacja wesela nie będzie niczym innym jak czystą przyjemnością. Ślub ma być wielkim przeżyciem dla Pary Młodej, bez konieczności denerwowania się o każdy najmniejszy detal. Stąd też pomysł aby wykorzystać doświadczenie i wiedzę profesjonalisty przy uporządkowaniu każdego elementu ślubu i wesela. Konsultant ślubny to zawód pełną parą, przynoszący odpowiedniom pomoc w planowaniu wesela. Coraz więcej Par bowiem decyduje się na skorzystanie z jego usług.

Dlaczego?

Jest to osoba, która zawodowo zajmuje się przygotowaniem ślubów i wesel. Konsultant ślubny może dla Pary wykonać kompleksową usługę związaną z organizacją wesela, od znalezienia sali po wybór zastawy stołowej. Może być też jedynie doradcą w niektórych kwestiach, wszystko w zależności od oczekiwań Klienta i jego potrzeb. Dzięki pomocy konsultanta ślubnego nie tylko zaoszczędzicie sporo czasu ale też będziecie mieć pewność, że wszystko jest zapięte na ostatni guzik. Taka osoba nie tylko zadba o każdy szczegół uroczystości ale też dyskretnie będzie czuwać nad przebiegiem całej uroczystości. Będzie pilnować, aby wszystko odbyło się według planu. 

organizacja wesela małopolska i podkarpacie

Organizacja wesela, a zalety korzystania z usług konsultanta ślubnego

Zatrudnienie osoby odpowiedzialnej za organizację wesela to przede wszystkim zdjęcie ze swoich barków wielkiego ciężaru organizacyjnego. Zaplanowanie każdego, najmniejszego detala zabiera mnóstwo czasu i energii. Samodzielna organizacja ślubu jest ogromnych wyzwaniem, któremu niekiedy towarzyszy mnóstwo stresu. Szczególnie zawód konsultanta ślubnego modny jest w województwie małopolskim i podkarpackim.

Pośpiech w tym przypadku nie jest dobrym doradcą, może jedynie sprawić, że w organizacje wesela wda się mnóstwo nieprzewidzialnych błędów. Większość par planuje ślub z rocznym wyprzedzeniem, ale uwierz, to wcale nie jest dużo czasu, szczególnie przy ogromie innych obowiązków. Sala, catering, sukienka, zastawa, transport, atrakcje…jest tego naprawdę sporo. Warto więc zrzucić ten ciężar na barki profesjonalisty. Przecież to on najlepiej zna się na swojej pracy.

Organizacji wesele towarzyszy mnóstwo spraw do załatwienie, włącznie z takimi, które wcale do najprzyjemniejszych nie należą. Na pewno nie raz pojawiła się w waszym gronie znajomych sytuacja, która do ostatniego dnia wesela nie dawała spokoju Młodej Parze. Jeśli zatrudniasz specjalistę, możecie zapomnieć o wszystkich bolączkach. Płacicie za własny komfort i spokój ducha, a to w tym najważniejszym dniu jest zdecydowanie bardzo ważne. Takie wydarzenie jakim z pewnością jest ślub i wesele to nie tylko jedyna taka uroczystość w życiu ale też spore napięcie.

konsultant ślubny małopolska i podkarpacie

Para Młoda w tym dniu powinna skupić się wyłącznie na sobie i dopilnowaniu podstawowych rzeczy związanych z garderobą, fryzurą czy innych drobiazgów. Reszta niech spoczywa na barkach konsultanta.

Decydując się na wsparcie konsultanta ślubnego nie będziecie musieli spędzać godzin na poszukiwaniu podwykonawców, ponieważ on zrobi to za Was! Kilka spotkań wystarczy, by określić swoje preferencje i oczekiwania dotyczące idealnego wesela. Jedyna rzecz, która będzie stopować to budżet. Na podstawie zebranych informacji konsultant dopasuje wszelkie informacje do potrzeb i wytycznych Pary Młodej. Musicie pamiętać, że konsultant ślubny jest profesjonalistą w organizacji wesel, to on zna tajniki tej branży, podzieli się bezcennymi radami. 

Chętnie pomożemy w odpowiedniej organizacji oraz koordynacji. Nasze konsultantki ślubne – Ania i Dominika chętnie pomogą Wam w planowaniu Waszego wymarzonego dnia.

Organizator Wesel - Ania (Małopolska) i Dominika (Podkarpacie)

Organizacja wesela przy pomocy konsultanta jest całkowitym zrzuceniem odpowiedzialności na tą jedną osobę. Jeśli sami coś zawalicie, możecie mieć pretensje wyłącznie do siebie. Jeśli zrobi to konsultant to od niego możecie wymagać rozwiązania problemu. Macie bowiem podpisaną umowę, w której jest on zobowiązany do przygotowania uroczystości według Waszych zasad i oczekiwań. 

Pewnie zastanawiacie się okej, wszystko pięknie ładnie, ale tyle kosztuje organizacja wesela przy pomocy konsultanta ślubnego?

Otóż odpowiedź może być zaskakująca ponieważ finanse to kolejna zaleta wynajęcia konsultanta ślubnego! Jeśli wydaje Wam się, że wynajęcie takiej osoby bardzo dużo kosztuje, to tutaj się mylicie. Oczywiście, to zrozumiałe, że takiej osobie trzeba będzie zapłacić za wykonaną pracę. Ale to właśnie nikt inny jak on zadba, aby budżet, który został przeznaczony na organizację ślubu nie został przekroczony. Konsultant wie, gdzie należy szukać oszczędności, do kogo się zwrócić, niekiedy załatwi niektóre usługi ze zniżką. Jemu możecie zaufać w kwestii pieniędzy i być pewni, że wszystko zostanie zaplanowane w ramach przewidzianej kwoty. 

Zapraszamy do zapoznania się z naszą propozycją organizacji wesela, planowaniu wesela i konsultacji ślubnych. Miasta w których głównie działamy to Nowy Sącz, Gorlice, Sanok, Krosno, Stary Sącz. Kliknij Tutaj>>>

Organizacja wesela przy pomocy konsultanta ślubnego wcale nie musi być kosztowna. Ba, to on zadba o to, by budżet nie został przekroczony. Jego usługi sprawdzą się nie tylko przy hucznych weselach ale też przy mniejszych uroczystościach. 

Prześlij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *